Dinamikusan fejlődő, nemzetközi informatikai disztribútor cég megbízónk,

az ALSO Hungary Kft. munkatársat keres az alábbi pozícióba:

 

SZERVIZ ASSZISZTENS

 

Főbb feladatok, munkák:

o   ügyfelek és beérkező csomagok fogadása

o   munkalap rögzítése, adminisztrációja és nyomon követése az SAP vállalatirányítási rendszerben

o   ügyintézésre érkező termékek kezelése, szelektálása, csomagolása, fizikai vizsgálata

o   sales csapat támogatása

o   kapcsolattartás az ügyfelekkel, beszállítókkal és külső szervizpartnerekkel.

Az álláshoz tartozó elvárások:

o   minimum középfokú végzettség

o   1-3 év releváns munkatapasztalat

o   MS Office felhasználói szintű ismerete

o   alapfokú angol nyelvtudás

o   önálló munkavégzés

o   terhelhetőség

o   megbízható, ügyfélorientált személyiség

o   angol – alapfok / társalgási szint

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

o   SAP vállalatirányítási rendszer felhasználói szintű ismerete

o   B kategóriás jogosítvány

o   IT hardverismeret

o   ügyélkezelésben szerzett 1-2 éves tapasztalat

o   középfokú angol nyelvtudás.

Munkavégzés helye: 2220 Vecsés, BUD International Airport, Cargo City.

Érdeklődése esetén küldje el fényképpel ellátott önéletrajzát motivációs levél kíséretében a zsbartfai@admentor.hu címre.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
 

Dinamikusan fejlődő, nemzetközi informatikai disztribútor cég megbízónk,

az ALSO Hungary Kft. munkatársat keres az alábbi pozícióba:

 

LOGISZTIKAI KOORDINÁTOR

 

Főbb feladatok, munkák:

o   a magyar leányvállalat logisztikai területének támogatása

o   szoros napi együttműködés a raktári szolgáltató partnerünkkel

o   a logisztikai folyamatok széles körének adminisztratív támogatása SAP rendszerben

o   riportok, kimutatások összeállítása, készletegyeztetés

o   belső rendszereink és nyilvántartásaink napi szintű használata

o   a társosztályokkal történő napi szintű kapcsolattartás

Az álláshoz tartozó elvárások:

o   logisztikai folyamatok iránti affinitás

o   logisztikai végzettség előny, de nem feltétel

o   precíz, önálló munkavégzés

o   biztos számítástechnikai felhasználói ismeretek

o   Excel táblázatkezelő emelt szintű használata

o   angol – középfok / kommunikációképes szint

Pályakezdők jelentkezését is várjuk!

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

o   az SAP vállalatirányítási rendszer felhasználói ismerete

o   logisztikai területen szerzett korábbi tapasztalatok

o   B kategóriás jogosítvány

Munkavégzés helye:

1077 Budapest, Kéthly Anna tér, BUD International Airport, Cargo City, változó munkahely

Érdeklődése esetén küldje el fényképpel ellátott önéletrajzát motivációs levél kíséretében a zsbartfai@admentor.hu címre.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
 

Sikeresen működő, magyar tulajdonú informatikai szolgáltató cég ügyfelünk részére munkatársat keresünk az alábbi pozícióba:

Munkakör megnevezése: Ügyfél menedzser – versenyszféra

Feladatok

  • Önálló üzletfejlesztés
  • Új ügyfelek és üzleti lehetőségek keresése (ipar, kereskedelem, szolgáltatók)
  • Kapcsolattartás a szektorban működő üzletfelekkel, ügyféltalálkozók szervezése, üzleti tárgyalások bonyolítása
  • Ajánlatok, prezentációk elkészítése, szerződések előkészítése, pályázati anyagok elkészítésének összefogása és az abban történő részvétel
  • Üzleti lehetőségek nyilvántartása, negyedéves és éves üzleti tervek előkészítése
  • Kapcsolattartás a kijelölt ügyfelekhez kapcsolódó projektekben érintett beszállítókkal

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség: műszaki vagy gazdasági
  • A magyar informatikai piac átfogó ismerete: szereplők, trendek
  • Legalább 3 éves informatikai értékesítői tapasztalat
  • Átfogó informatikai termék és szolgáltatás ismeret
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Gyakorlat az MS Office szoftverek használatában (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
  • Magabiztos fellépés
  • Kiváló kommunikációs- és tárgyalókészség
  • Ügyfélközpontúság
  • „B” kategóriás jogosítvány

Előnyök

  • Meglévő kapcsolati tőke
  • Szakmai referenciák
  • Dinamikus személyiség
  • Csapatorientált hozzáállás
  • Kreativitás
  • Stratégiai gondolkodás


Munkavégzés helye: Budapest

Érdeklődése esetén küldje el fényképpel ellátott magyar és angol nyelvű CV-jét az admentor@admentor.hu címre.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Sikeresen működő, magyar tulajdonú informatikai szolgáltató cég ügyfelünk részére munkatársat keresünk az alábbi pozícióba:

Munkakör megnevezése:

Ügyfél menedzser – nagyvállalati-, kormányzati kapcsolatok

Feladatok

  • Önálló üzletfejlesztés
  • Új ügyfelek és üzleti lehetőségek keresése
  • Kapcsolattartás a szektorban működű üzletfelekkel
  • Ügyféltalálkozók szervezése, üzleti tárgyalások bonyolítása
  • Ajánlatok, prezentációk elkészítése, szerződések előkészítése
  • Pályázati anyagok elkészítésének összefogása és az abban történő részvétel
  • Üzleti lehetőségek nyilvántartása, negyedéves és éves üzleti tervek előkészítése
  • Kapcsolattartás a kijelölt ügyfelekhez kapcsolódó projektekben érintett beszállítókkal

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség: műszaki vagy gazdasági
  • A magyar informatikai piac átfogó ismerete: szereplők, trendek
  • Legalább 3 éves informatikai értékesítői tapasztalat
  • Átfogó informatikai termék és szolgáltatás ismeret
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Gyakorlat az MS Office szoftverek használatában (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
  • Magabiztos fellépés
  • Kiváló kommunikációs- és tárgyalókészség
  • Ügyfélközpontúság
  • „B” kategóriás jogosítvány

Előnyök

  • Meglévő kapcsolati tőke
  • Szakmai referenciák
  • Dinamikus személyiség
  • Csapatorientált hozzáállás
  • Kreativitás
  • Stratégiai gondolkodás

Munkavégzés helye: Budapest

Érdeklődése esetén küldje el fényképpel ellátott magyar és angol nyelvű CV-jét az admentor@admentor.hu címre.