Our Client, ABC Data Hungary, a dynamically developing IT distribution company is looking for an experineced 

FINANCIAL CONTROLLER (mid level manager)

  • to undertake the local coordination of financial management of ABC Data Hungary, including supervision of accounting, regulatory and financial reporting, budget and forecasts preparation, as well as development of internal control policies and procedures in accordance with ABC Data Group Finance policies.

Main Tasks:

  • Supporting and controlling the work of external accounting office
  • Take active part in the Company financial budgeting, forecasting and regular reporting (monthly, quarterly and ad-hoc inquiries) work
  • Take active role in the yearly financial closing, participation in local the local entity and Group audit processes
  • Coordinating and supporting the work of various local and Group level internal and external teams related to finance of the Company: accounting office, credit control, AP, AR and finance controlling
  • Under the supervision of International Finance Controller active participation in development, documentation and implementation of harmonized Group Finance policies & procedures
  • Supporting from finance aspect operational teams, mainly Sales, Product Management, Logistics in their everyday activities
  • Being in the touch with main partners (customers/suppliers) to assure timely financial settlements and financing facilities
  • Responsible for monitoring of targets realisation for, among others, profitability, expenditures, cash flow
  • Active participation in statutory Group consolidation process, provision of evidence and documentation in relation to the entities in their area of responsibility.
  • Monitoring compliance with generally accepted accounting principles and other statutory requirements
  • Liaison with Tax advisors, authorities and other regulatory bodies
  • Participation in various ad-hoc projects

Requirements:

  • College or University degree (finance / accountancy / economics)
  • Strong knowledge of all functional areas of Finance
  • 3+ years experience working in finance role with relevant management reporting, and controlling experience
  • Ability to work on conflicting priorities, be proactive and self-motivated
  • Result orientated, flexible and open-minded, good attention to detail, self-starter
  • Ability to work independently and as part of a team and take on new tasks with high level of difficulty
  • Fluent in Hungarian and English language
  • Excellent computer skills and solid understanding of accounting software principles

Job location: Budapest, 7th district

If you are interested, please, send your CV in Hungarian and in English to the Managing Director of the ADVANCEMENTOR Kft., to ecsongradi@admentor.hu!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Sikeresen működő, magyar tulajdonú informatikai szolgáltató cég ügyfelünk részére munkatársat keresünk az alábbi pozícióba:

Munkakör megnevezése: Ügyfél menedzser – versenyszféra

Feladatok

  • Önálló üzletfejlesztés
  • Új ügyfelek és üzleti lehetőségek keresése (ipar, kereskedelem, szolgáltatók)
  • Kapcsolattartás a szektorban működő üzletfelekkel, ügyféltalálkozók szervezése, üzleti tárgyalások bonyolítása
  • Ajánlatok, prezentációk elkészítése, szerződések előkészítése, pályázati anyagok elkészítésének összefogása és az abban történő részvétel
  • Üzleti lehetőségek nyilvántartása, negyedéves és éves üzleti tervek előkészítése
  • Kapcsolattartás a kijelölt ügyfelekhez kapcsolódó projektekben érintett beszállítókkal

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség: műszaki vagy gazdasági
  • A magyar informatikai piac átfogó ismerete: szereplők, trendek
  • Legalább 3 éves informatikai értékesítői tapasztalat
  • Átfogó informatikai termék és szolgáltatás ismeret
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Gyakorlat az MS Office szoftverek használatában (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
  • Magabiztos fellépés
  • Kiváló kommunikációs- és tárgyalókészség
  • Ügyfélközpontúság
  • „B” kategóriás jogosítvány

Előnyök

  • Meglévő kapcsolati tőke
  • Szakmai referenciák
  • Dinamikus személyiség
  • Csapatorientált hozzáállás
  • Kreativitás
  • Stratégiai gondolkodás


Munkavégzés helye: Budapest

Érdeklődése esetén küldje el fényképpel ellátott magyar és angol nyelvű CV-jét az admentor@admentor.hu címre.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Sikeresen működő, magyar tulajdonú informatikai szolgáltató cég ügyfelünk részére munkatársat keresünk az alábbi pozícióba:

Munkakör megnevezése:

Ügyfél menedzser – nagyvállalati-, kormányzati kapcsolatok

Feladatok

  • Önálló üzletfejlesztés
  • Új ügyfelek és üzleti lehetőségek keresése
  • Kapcsolattartás a szektorban működő üzletfelekkel
  • Ügyféltalálkozók szervezése, üzleti tárgyalások bonyolítása
  • Ajánlatok, prezentációk elkészítése, szerződések előkészítése
  • Pályázati anyagok elkészítésének összefogása és az abban történő részvétel
  • Üzleti lehetőségek nyilvántartása, negyedéves és éves üzleti tervek előkészítése
  • Kapcsolattartás a kijelölt ügyfelekhez kapcsolódó projektekben érintett beszállítókkal

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség: műszaki vagy gazdasági
  • A magyar informatikai piac átfogó ismerete: szereplők, trendek
  • Legalább 3 éves informatikai értékesítői tapasztalat
  • Átfogó informatikai termék és szolgáltatás ismeret
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Gyakorlat az MS Office szoftverek használatában (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
  • Magabiztos fellépés
  • Kiváló kommunikációs- és tárgyalókészség
  • Ügyfélközpontúság
  • „B” kategóriás jogosítvány

Előnyök

  • Meglévő kapcsolati tőke
  • Szakmai referenciák
  • Dinamikus személyiség
  • Csapatorientált hozzáállás
  • Kreativitás
  • Stratégiai gondolkodás

Munkavégzés helye: Budapest

Érdeklődése esetén küldje el fényképpel ellátott magyar és angol nyelvű CV-jét az admentor@admentor.hu címre.