Dinamikusan fejlődő, nemzetközi informatikai disztribútor cég megbízónk,
az ALSO Hungary Kft. munkatársat keres az alábbi pozícióba:
SZERVIZ ASSZISZTENS
Főbb feladatok, munkák:
o ügyfelek és beérkező csomagok fogadása
o munkalap rögzítése, adminisztrációja és nyomon követése az SAP vállalatirányítási rendszerben
o ügyintézésre érkező termékek kezelése, szelektálása, csomagolása, fizikai vizsgálata
o sales csapat támogatása
o kapcsolattartás az ügyfelekkel, beszállítókkal és külső szervizpartnerekkel.
Az álláshoz tartozó elvárások:
o minimum középfokú végzettség
o 1-3 év releváns munkatapasztalat
o MS Office felhasználói szintű ismerete
o alapfokú angol nyelvtudás
o önálló munkavégzés
o terhelhetőség
o megbízható, ügyfélorientált személyiség
o angol – alapfok / társalgási szint
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
o SAP vállalatirányítási rendszer felhasználói szintű ismerete
o B kategóriás jogosítvány
o IT hardverismeret
o ügyélkezelésben szerzett 1-2 éves tapasztalat
o középfokú angol nyelvtudás.
Munkavégzés helye: 2220 Vecsés, BUD International Airport, Cargo City.
Érdeklődése esetén küldje el fényképpel ellátott önéletrajzát motivációs levél kíséretében a zsbartfai@admentor.hu címre.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Dinamikusan fejlődő, nemzetközi informatikai disztribútor cég megbízónk,
az ALSO Hungary Kft. munkatársat keres az alábbi pozícióba:
LOGISZTIKAI KOORDINÁTOR
Főbb feladatok, munkák:
o a magyar leányvállalat logisztikai területének támogatása
o szoros napi együttműködés a raktári szolgáltató partnerünkkel
o a logisztikai folyamatok széles körének adminisztratív támogatása SAP rendszerben
o riportok, kimutatások összeállítása, készletegyeztetés
o belső rendszereink és nyilvántartásaink napi szintű használata
o a társosztályokkal történő napi szintű kapcsolattartás
Az álláshoz tartozó elvárások:
o logisztikai folyamatok iránti affinitás
o logisztikai végzettség előny, de nem feltétel
o precíz, önálló munkavégzés
o biztos számítástechnikai felhasználói ismeretek
o Excel táblázatkezelő emelt szintű használata
o angol – középfok / kommunikációképes szint
Pályakezdők jelentkezését is várjuk!
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
o az SAP vállalatirányítási rendszer felhasználói ismerete
o logisztikai területen szerzett korábbi tapasztalatok
o B kategóriás jogosítvány
Munkavégzés helye:
1077 Budapest, Kéthly Anna tér, BUD International Airport, Cargo City, változó munkahely
Érdeklődése esetén küldje el fényképpel ellátott önéletrajzát motivációs levél kíséretében a zsbartfai@admentor.hu címre.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Sikeresen működő, magyar tulajdonú informatikai szolgáltató cég ügyfelünk részére munkatársat keresünk az alábbi pozícióba:
Munkakör megnevezése: Ügyfél menedzser – versenyszféra
Feladatok
- Önálló üzletfejlesztés
- Új ügyfelek és üzleti lehetőségek keresése (ipar, kereskedelem, szolgáltatók)
- Kapcsolattartás a szektorban működő üzletfelekkel, ügyféltalálkozók szervezése, üzleti tárgyalások bonyolítása
- Ajánlatok, prezentációk elkészítése, szerződések előkészítése, pályázati anyagok elkészítésének összefogása és az abban történő részvétel
- Üzleti lehetőségek nyilvántartása, negyedéves és éves üzleti tervek előkészítése
- Kapcsolattartás a kijelölt ügyfelekhez kapcsolódó projektekben érintett beszállítókkal
Elvárások
- Felsőfokú végzettség: műszaki vagy gazdasági
- A magyar informatikai piac átfogó ismerete: szereplők, trendek
- Legalább 3 éves informatikai értékesítői tapasztalat
- Átfogó informatikai termék és szolgáltatás ismeret
- Középfokú angol nyelvtudás
- Gyakorlat az MS Office szoftverek használatában (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
- Magabiztos fellépés
- Kiváló kommunikációs- és tárgyalókészség
- Ügyfélközpontúság
- „B” kategóriás jogosítvány
Előnyök
- Meglévő kapcsolati tőke
- Szakmai referenciák
- Dinamikus személyiség
- Csapatorientált hozzáállás
- Kreativitás
- Stratégiai gondolkodás
Munkavégzés helye: Budapest
Érdeklődése esetén küldje el fényképpel ellátott magyar és angol nyelvű CV-jét az admentor@admentor.hu címre.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Sikeresen működő, magyar tulajdonú informatikai szolgáltató cég ügyfelünk részére munkatársat keresünk az alábbi pozícióba:
Munkakör megnevezése:
Ügyfél menedzser – nagyvállalati-, kormányzati kapcsolatok
Feladatok
- Önálló üzletfejlesztés
- Új ügyfelek és üzleti lehetőségek keresése
- Kapcsolattartás a szektorban működű üzletfelekkel
- Ügyféltalálkozók szervezése, üzleti tárgyalások bonyolítása
- Ajánlatok, prezentációk elkészítése, szerződések előkészítése
- Pályázati anyagok elkészítésének összefogása és az abban történő részvétel
- Üzleti lehetőségek nyilvántartása, negyedéves és éves üzleti tervek előkészítése
- Kapcsolattartás a kijelölt ügyfelekhez kapcsolódó projektekben érintett beszállítókkal
Elvárások
- Felsőfokú végzettség: műszaki vagy gazdasági
- A magyar informatikai piac átfogó ismerete: szereplők, trendek
- Legalább 3 éves informatikai értékesítői tapasztalat
- Átfogó informatikai termék és szolgáltatás ismeret
- Középfokú angol nyelvtudás
- Gyakorlat az MS Office szoftverek használatában (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
- Magabiztos fellépés
- Kiváló kommunikációs- és tárgyalókészség
- Ügyfélközpontúság
- „B” kategóriás jogosítvány
Előnyök
- Meglévő kapcsolati tőke
- Szakmai referenciák
- Dinamikus személyiség
- Csapatorientált hozzáállás
- Kreativitás
- Stratégiai gondolkodás
Munkavégzés helye: Budapest
Érdeklődése esetén küldje el fényképpel ellátott magyar és angol nyelvű CV-jét az admentor@admentor.hu címre.